12 stycznia 2015, 13:16

Złota statuetka Magellan Awards 2014 dla Proama

Kampania „Wrzucam na luz“ realizowana przez Proama we współpracy z agencją social media Think Kong, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards, organizowanym przez amerykańską organizację LACP, zrzeszającą profesjonalistów z branży marketingowej. „Wrzucam na luz“ zdobyła złotą nagrodę w kategorii „Corporate Communication“, została też umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie. Jurorzy przyznali jej też dodatkowe wyróżnienie  - „Most Improved“.

„Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

– „Wrzucam na luz” to akcja, którą chcemy zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwia dotarcie do celu. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym – wyjaśnia Justyna Szafraniec, Dyrektor ds. PR, Proama.

Kampania jest prowadzona od listopadzie 2012 roku, głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych: Facebook, Google+ i Twitter. Profil na Facebooku popiera obecnie 125 tys. osób. Patronat nad kampanią objęła Komenda Główna Policji.

Magellan Awards 2014 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata. Każdego roku do konkursu organizowanego przez League of American Communications Professionals (LACP) zgłaszanych jest kilkaset prac. Nagrody przyznawane są w kilku kategoriach, a najlepsze umieszczane są na listach TOP50 i TOP25 kampanii.

Kampania „Wrzucam na luz” nie tylko otrzymała złotą statuetkę Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication“, ale również została wyróżniona dodatkowym wyróżnieniem „Most Improved“ oraz umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych minionego roku na świecie.

Załączniki