28 maja 2015, 12:00

Proama jedną z najbardziej podziwianych marek ubezpieczeniowych

Proama zdobyła Brązowego Lamparta za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2015.

Laureaci Lampartów 2015 zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska wśród pracowników instytucji finansowych. Celem konkursu było wyróżnienie tych towarzystw ubezpieczeniowych i banków, które najskuteczniej kreowały swoją markę w poprzednim roku. Dla zapewnienia transparentności przebiegu konkursu, respondenci nie mogli głosować na te instytucje, w których byli zatrudnieni.

- Zdobycie Lamparta, ale również pozyskanie zaufania ponad miliona klientów, to zasługa nie tylko marketingu, ale wszystkich pracowników Proama i silnej współpracy między nami – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu, Proama. – Gratuluję wszystkim pracownikom Proama którzy każdego dnia poprzez swoją pracę tworzą wizerunek marki Proama.

Proama na początku tego roku pochwaliła się pozyskaniem miliona klientów. W 2014 roku, pomimo spadku rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce o 5%, Proama zwiększyła w nim swój udział, awansując z 10 (na koniec 2013 roku) na 5 miejsce wśród wszystkich ubezpieczycieli oferujących OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.