25 sierpnia 2017, 17:54

Dla poszkodowanych w nawałnicach

Proama uruchomiła numer telefonu dedykowany dla Klientów poszkodowanych w nawałnicach. Wystarczy zadzwonić na numer 81 460 71 81, by uzyskac informacje o swoim odszkodowaniu. Numer jest czynny 7 dni w tygodniu. Pracownicy Proama dyżurują przy nim w dni powszednie od 08.00 do 18.00, w soboty i niedziele od 08.00 do 16.00.

Wdrożone zostały również uproszczone procedury. W mniej skomplikowanych sprawach już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej możliwe jest oszacowanie wysokości odszkodowania - na podstawie otrzymanych od Klienta informacji i/lub na podstawie zdjęć przesłanych przez Klienta. W sprawach, których oszacowanie wysokości odszkodowania wymaga obecności reprezentanta ubezpieczyciela również są stosowane przyspieszone procedury. 

 Co zrobić, by szybko otrzymać odszkodowanie?

  • Wykonaj zdjęcia jeszcze zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać  naprawy nawet tymczasowe.
  • Zabezpiecz mienie, by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń.
  • Zgłoś szkodę i podaj niezbędne informacje
  • Poinformujemy Cię, czy wystarczą Twoje zdjęcia, czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy.
  • Jeżeli potrzebna jest pilna naprawa, by nie powiększać rozmiaru szkód – poinformuj nas o niej i udokumentuj wszystko zdjęciami.
  • Podczas wizyty rzeczoznawcy przekaż wszystkie niezbędne dokumenty oraz podaj numer konta.
  • Gromadź wszystkie faktury i paragony niezbędne do udokumentowania wysokości szkody.