07 listopada 2017, 12:44

Proama docenia bezszkodowych kierowców

Po dwuletniej przerwie Proama powraca do telewizji ze spotem reklamowym. W swojej kampanii ubezpieczyciel docenia bezszkodowych kierowców, których nagradza wysokimi zniżkami na ubezpieczenia komunikacyjne.

Spot Proama jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie trwa kampania w Internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.

- W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie – bo sięgające nawet 70% ­­– zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem  jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze – podkreśla Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję Change/Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.

Proama jest marką należącą do Generali Polska od stycznia 2016 roku. Obok ubezpieczeń komunikacyjnych oferuje również polisy mieszkaniowe, turystyczne, ubezpieczenia NNW i produkty skierowane do małych i średnich firm.

Film można obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=tUZdQLXR6nc