12 kwietnia 2018, 15:52

Generali wśród Liderów 2017

Generali zostało nagrodzone w konkursie Lider 2017 za stworzenie multikanałowej platformy ProAgent+ do sprzedaży produktów marki Proama. Konkurs od 16 lat organizowany jest przez Gazetę Bankową.

ProAgent+ to nowa platforma sprzedażowa, dzięki której jeszcze prostsze i szybsze jest wystawianie polis przez partnerów Proama. Oprócz standardowych funkcjonalności sprzedażowych, takich jak wystawienie polis, aneksów dla polis, przyjmowanie rat, polisowanie wznowień czy przesyłanie skanów, zdjęć dokumentów polisowych, umożliwia również podgląd i przejęcie oferty przygotowanej przez Klienta na stronie internetowej www.proama.pl.

Dzięki użyciu technologii responsywnej, agent za pomocą smartfona czy tabletu może wystawić polisę zdalną. Agent loguje się na swoje konto w ProAgencie+ z urządzenia mobilnego, następnie przesyła klientowi link do oferty.  Klient, po otrzymaniu linka do oferty, samodzielnie kończy zakup ubezpieczenia.

Gala Techno Biznes 2018, podczas której wręczono nagrody, została zorganizowana przez Gazetę Bankową, 11.04.2018 r. w Centrum Nauki Kopernik. Odbierając nagrodę, Piotr Bułka, członek Zarządu Generali TU SA, powiedział:

- Ubezpieczenia to nie technologia. To relacje, relacje z naszymi klientami, naszymi agentami i partnerami oferującymi nasze produkty, czy wreszcie relacje z podmiotami pomagającymi nam realizować zobowiązania względem naszych klientów. Mam zaszczyt pracować z zespołem, który świetnie to rozumie i potrafi sprawić, aby technologia pomagała nam w budowaniu i podtrzymywaniu tych relacji. W Generali szczególnie istotne jest dla nas budowanie zaufania naszych klientów. Osiągamy to, między innymi oferując dobrane do ich potrzeb produkty ubezpieczeniowe. Chcemy, by agent dysponował narzędziem, które pomoże mu w tym zadaniu. I właśnie podejście klientocentryczne jest dla nas jedną z podstawowych refleksji przy budowaniu narzędzi sprzedażowych. Nie dostarczamy agentom narzędzi do rejestracji sprzedawanych polis; dostarczamy wygodne i funkcjonalne narzędzie, które wspiera ich w słuchaniu Klienta, rozumieniu jego potrzeb i dobraniu odpowiedniego ubezpieczenia.

W konkursie Lider 2017 miesięcznika Gazeta Bankowa oceniano rozwiązania informatyczne, oparte na nowych lub unowocześnionych rozwiązaniach programistycznych, wdrożone w 2017 roku. Kapituła konkursu pod przewodnictwem prof. Andrzeja Gospodarowicza z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oceniła zgłoszenia w trzech kategoriach: bankowość, ubezpieczenia i inne instytucje finansowe oraz przemysł 4.0. Generali zdobyło 3. miejsce w konkursie Lider 2017 w kategorii ubezpieczenia i inne instytucje finansowe.

Załączniki